هتل پارمیس کیش
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل پارمیس کیش

parmis1.jpg

هتل پارمیس کیش که از بزرگترین و مجهزترین هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است،در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح شده و در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش با چشم انداز دریا واقع شده است.این هتل به مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد و از بهترین گزینه ها برای اقامت در جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس، آماده خدمت رسانی به شما میهمانان تور کیش می باشد.

parmis3.jpg

هتل پارمیس کیش دارای چهار رستوران شامل دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با سرو انواع غذاهاى ايتاليايى می باشد.هتل بین المللی پنج ستاره پارمیس کیش همواره سعی بر رضایت همه میهمانان تور کیش دارد.

parmis6.jpg

امکانات هتل پارمیس کیش:

 شامل سالن بيليارد، استخر، سونا، جكوزى، آرايشگاه مردانه، آرايشگاه بانوان، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با ظرفيت 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان هر روزه، اینترنت رایگان،از امکانات هتل پارمیس کیش می باشد.

parmis5.jpg

 

امکانات اتاق های هتل پارمیس کیش:


امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي می باشد.همچنین خدمات رایگان این هتل کیش شامل صبحانه و ناهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهی، سرو آب معدنی و میوه، استختر، سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد که میهمانان تور کیش با خیالی آسوده میتوانند از این امکانات لذت ببرند.

 parmis4.jpg

parmis2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: